الأحد، 16 ديسمبر 2007

!!!!!!!!!!!!!!!!!!مــــــــــــــش عارفة

مش عارفة ايه اللي بيحصل لي بعد ما اكون فرحانة تجي حاجه وتضايقني خليك معاي يا رب انا عارفة انك دايا معاي وبتيسر لي كل امر عسير يا رب ارشدني للطريق الصحيح انا مش لي غيرك يا رب ارزقني رزق مريم وزكريا وارزقني اقول الحق حتي لو كان مر انا فيه حاجات حلوة بتحصل في حياتي حلوة دلوقتي وبردوا في نفس التوقيت بتحصل حاجة مش وحشة بس باضايق منها يا رب اوقف وازقني من عندك وعلمني ذرة من علمك يا ارحم العالمين انا عارفة ان مفيش حد بيدخل البلوج بتاعي غير نفسي دلوقتي وعارفة لو حد دخل البلوج عندي ممكن مش يفهم حاجه بس معلش ده مؤقت بس اتمني ان اللي يدخل عندي يدعيلي ويدعي لكل المسلمين بالخير والكرم سلام عليكم

هناك 12 تعليقًا:

3abdo me7tas يقول...

نفرتيتى
ربنا يكرمك يا رب ويرزقك الرزق الحلال والزوج الصالح
مش عارف أقول إيه تانى غير
ان ربنا يكرمك يا رب ويكرم كل الميلمين أجمعين
ومش تقلقى يا ستى كلنا جنبك أهو

رحيق الحب يقول...

طب انا حد تانى غير نفسك دخلت اهو المدونه انفع ولا لأ
:)))))))))
المهم يا سيتى ربنا يكرمكك يا رب وينور بصيرتك ويهديلك الحال انتى وكل اللى زيك يا رب متخفيش ربنا وياكى وسامعك وشايفك ادعيله انتى بس وصلى لربنا وقولى كل اللى نفسك فيه واحنا كمان هندعيلك من قلبنا ان ربنا يكرمك ويسعدك دايما يا رب

aya يقول...

يا رب يا رب يا نفرتيتى يا رب كده
يعمل فيكى كل اللى انتى عايزاه
ويديكى كل اللى تتمنيه
بس لو كان فيه الخير ليكى
ويراضيكى بيه
ويبعد عنك اى شر
ويوقفلك ولاد الحلال فى طريقك
ويهيدكى ويصلح بالك
ويكرمك باذن الله
ويا ستى ادينا معاكى منتظرين نفهم انتى ايه اللى مزعلك

وان شاء الله بكرة احلى

نفرتيتي يقول...

شكرا خالص يا محمد علي الدعوة الحلوة دي

نفرتيتي يقول...

اما انت يا هالة نورت البلوجر عندي خالص

نفرتيتي يقول...

اية انا بشكرك خالص علي زيارتك ليه والدعوات الحلوة اللي قلتيها لي ربنا يخليكم ليا يا رب ونبقي اصدقاء دايما انا وانت وهالة ومحتاس

Doba يقول...

أولا انا بحب البونبونى جدا والشيكولاتة والواد يوسف ابنى لو شم ريحة شيكولاتة هنا هيجى جرى

ويا سلام لو عصير كمان ده انتى هتبقى عشيقته

ربنا يفك كربك
احنا اتعلمنا فى صحبة البلوجات ان اللى بينضم الينا مينفعشى يكون زعلان او يكون متضايق وهو فى وسطينا

ممكن تحكى المشكلة وهتلاقى تسعميت راى وفكرة توقفك على رجلك صح

استعينى بالله وما ضاقت الا اما فرجت

تمسكى بالحاجات الحلوة اللى معاكى ومتخليش اى حاجة وحشة توقعك - قوليلى لاى حاجة وحشة انا هقف على رجلى صح غصبن عنك وهستمتع بحياتى رغما عن أنف الجميع

فلتقضى حياتك فى سعادة وهناء بدلا من أن تقضيها فى تعاسة وشقاء

تحياتى وامنياتى بكل الحب
هبة

لو سمحتى شيلى الباسوورد

غمض عينيك يقول...

ان مع العسر يسرا

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً يقول...

نفرتيتي

هذه اول زيارة لي لمدونتك

وادعوا لكي ان يفك كربك وكرب المسلمين

وان يوفقك الى ما يحبه ويرضاه

وان ينصر الاسلام ويعز المسلمين

موضوعي الاخير ايام من امتحاناتي

DR.HAMAS يقول...

أختنا الكريمة نفرتيتى

ربنا معاكى

و ييسر لك أمرك

ايه بس الحكاية ؟؟

أسأل الله أن يريح قلبك

و أن يثبتك

و يجعل أيامك كلها فرحة



د.حمــــاس

Bride Zone يقول...

يارب تيسر لها أمورها ولجميع أمة محمد صلى الله عليه وسلم..
يارب أكرمها بما تريد ومن عليها من واسع رزقك وفضلك يارب العالمين..

walaa يقول...

ربنا يكرمك يا رب ويحققلك كل احلامك واللى انت بتتمنيه
تحياتى لك ولاء